Termeni și condiții de utilizare
I. DISPOZIȚII GENERALE și LIMITĂRI DE RĂSPUNDERE
1. www.veggofix.ro (Site) este deținut și administrat de VEGGOFIX FOODS SRL (Compania), societate românească cu sediul în Brașov, str. Lungă nr. 149, identificată cu numărul Registrului Comerțului ROONRC.J8/3565/2022 și Cod fiscal 47143341. Pentru toate scopurile de comunicare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@veggofix.ro. Timpul de răspuns este de obicei de 1 până la 2 zile lucrătoare (de luni până vineri), cu excepția sărbătorilor legale din România.
2. Vizitarea, utilizarea și comandarea pe Site implică acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare și a Politicii noastre de confidențialitate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări la acestea fără notificare prealabilă și puteți consulta oricând cea mai recentă versiune a acestor prevederi. Dacă nu sunteți de acord cu prevederile celor două, nu trebuie să utilizați Site-ul.
3. Compania nu poate fi făcută responsabilă în niciun fel față de orice persoană care utilizează Site-ul sau conținutul acestuia, în afara limitelor articolelor care constituie Termenii și Condițiile de utilizare.
4. Descrierea bunurilor și serviciilor disponibile pe Site (fie imagini, videoclipuri, texte etc.) au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală. Fotografiile de pe Site sunt doar cu titlu de prezentare și pot exista diferențe între ele și produs.
5. Compania nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele erori sau omisiuni cu privire la prețul, stocul sau descrierea produselor și poate corecta orice erori care pot apărea. Compania poate aduce modificări structurii Site-ului si arhitecturii acestuia în orice moment, fără notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.
6. Aveți obligația de a citi cu atenție întreaga descriere a produsului/produselor achiziționate, în special lista de ingrediente și de alergeni. Dacă aveți sau credeți că aveți afecțiuni medicale sau suferiți de orice afecțiune care poate duce la limitarea sau evitarea consumului produselor noastre, vă rugăm să contactați medicul specialist pentru îndrumare.
7. Compania nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru daunele cauzate de utilizarea produselor achiziționate prin intermediul acestui Site în alte moduri decât cele recomandate.
8. Utilizatorilor sau vizitatorilor Site-ului le este interzis:
- să utilizeze Site-ul în orice mod care ar putea deteriora, afecta performanța sau accesibilitatea acestuia;
- să utilizeze Site-ul în mod ilegal, fraudulos sau pentru orice scop sau activitate ilegală, frauduloasă sau dăunătoare;
- să utilizeze datele colectate de pe Site-ul nostru pentru orice activitate de marketing direct;
- să descarce, modifice, reproduce parțial sau integral Site-ul sau să copiați, vindeți/revindeți sau să folosiți Site-ul în orice alt mod, în scopuri comerciale sau contrare intereselor Companiei fără acordul scris prealabil al acesteia.
Orice acces neautorizat la Site reprezintă infracțiunea de acces neautorizat la un sistem informatic și va fi sancționat conform legislației române în vigoare.
9. Compania își rezervă dreptul de a închide conturile de utilizator sau de a refuza vânzarea produselor, la propria discreție.
10. Compania, afiliații săi și furnizorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultată direct sau indirect din cauze care nu pot fi controlate de Companie sau de către aceștia. Această scutire include, dar nu se limitează la: erori în funcționarea echipamentelor tehnice ale Companiei, defecțiunea conexiunii la Internet, eșecul conexiunilor telefonice, virușii informatici, accesul neautorizat la sistemele Companiei, erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră prevăzute de legislația română.
11. Pentru orice probleme sau reclamații, vă rugăm să ne scrieți la contact@veggofix.ro. Încercăm întotdeauna să răspundem prompt la mesajele dumneavoastră, să analizăm și să rezolvăm rapid eventualele probleme care pot apărea în relația comercială cu magazinul nostru. Luați în considerare că Compania nu este obligată să răspundă la toate e-mailurile trimise de utilizatorii Site-ului și că va acorda prioritate e-mail-urilor cu privire la comenzi. Dacă nu primiți niciun răspuns într-un interval de timp rezonabil (7 – 10 zile lucrătoare), vă rugăm să retrimiteți mesajul la contact@veggofix.com.
II. PROPRIETATE INTELECTUALĂ/DREPTURI DE AUTOR
1. Conținutul și designul Site-ului, precum și orice alt material care utilizează conținutul Site-ului (articole, design, descrierea produsului, videoclipuri etc.), aparțin Companiei și/sau colaboratorilor acesteia și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală.
2. Nu aveți dreptul să utilizați, să reproduceți sau să permiteți nimănui să utilizeze sau să reproducă materialele site-ului (MĂRCI, LOGOURI, IMAGINI, VIDEO, TEXTE, INTERFEȚE) fără permisiunea prealabilă scrisă a Companiei.
3. Crearea de hyperlinkuri către paginile de index ale Site-ului este permisă, atâta timp cât această acțiune nu prezintă produsele VeggoFix sau Compania într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensatoare. Nu puteți utiliza sigla Companiei sau alte proprietăți grafice sau mărci ca parte a hyperlink-urilor fără permisiunea prealabilă scrisă a Companiei.
4. Vă rugăm să ne informați cu privire la orice încălcare a legii privind protecția drepturilor de autor la contact@veggofix.ro.
III. ÎNREGISTRAREA UTILIZATORULUI și DATELE PERSONALE
1. Pentru a beneficia de anumite servicii oferite de Site, cum ar fi cumpărarea de produse, verificarea stării comenzilor dumneavoastră, primirea de newslettere, scrierea recenziilor produselor, trimiterea de feedback etc. se recomandă crearea unui cont de utilizator. Înregistrarea necesită acceptarea prealabilă a Termenilor și condițiilor de utilizare și a Politicii de confidențialitate. Aceste reglementări constituie baza contractuală a relațiilor dintre utilizatori și Companie.
2. Sunteți responsabil pentru menținerea confidențialității datelor de acces la contul dumneavoastră de utilizator creat pe Site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate din contul dumneavoastră de utilizator.
3. Prin înregistrarea ca utilizator sau prin utilizarea serviciilor Site-ului, veți furniza o serie de date personale, precum numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare, detaliile cardului (pentru plăți online) și/sau datele companiei pe care o reprezentați. Sunteți obligat să furnizati informații valide întrucât Compania le va folosi în scopul procesării comenzilor, în interesul său legitim (scop comercial) și pentru a respecta obligațiile legala (facturare, îndeplinire a obligațiilor fiscale).
4. Aveți obligația de a furniza datele personale necesare și indispensabile, iar refuzul furnizării acestora determină imposibilitatea efectuării actului comercial.
5. În cazul în care prelucrarea datelor nu este justificată de un interes legitim sau pentru îndeplinirea unei obligații legale, puteți refuza o astfel de prelucrare sau vă puteți retrage consimțământul acordat anterior, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de revocarea acestuia.
6. Vă rugăm să accesați Politica noastră de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la datele colectate de către Companie și modul în care acestea sunt utilizate, precum și despre drepturile privind protecția vieții private.
IV. POLITICA DE RECENZII
1. Utilizatorii pot posta pe Site recenzii, comentarii sau alte tipuri de conținut atâta timp cât conținutul nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu incită la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală; nu încalcă dreptul la viață privată sau protecția proprietății intelectuale; nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice sau alte forme de spam.
2. Pentru a posta recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut, nu puteți utiliza adrese de e-mail sau identități false. În plus, ești responsabil din punct de vedere legal pentru recenziile false.
3. Compania are dreptul, dar nu și obligația, de a monitoriza, edita sau șterge orice tip de conținut sau activități ale utilizatorilor de pe Site. Compania nu este responsabilă și nu își asumă responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de alte terțe părți pe Site.
4. Compania are dreptul de a nu publica toate recenziile, comentariile si articolele propuse de utilizatori.
5. Atunci când postați orice conținut (recenzii, comentarii, comunicări, fotografii, videoclipuri etc.) pe Site, transferați drepturile de proprietate intelectuală, neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate către Companie. Compania are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de utilizatori și să folosească numele dumneavoastra în legătură cu materialele postate, prin orice mijloc de comunicare în masă din orice țară.
V. ABONAREA LA NEWSLETTER
1. Abonarea și dezabonarea la newsletterul nostru este gratuită și voluntară și implică acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare. Vă puteți dezabona în orice moment, urmând instrucțiunile din partea de jos a fiecărui e-mail.
2. Compania deține toate drepturile asupra conținutului newsletter-ului trimis abonaților în aceleași condiții ca și pentru informațiile publicate pe Site, în conformitate cu prevederile acestor Termeni și Condiții de Utilizare.
VI. CUM SE COMANDĂ
1. Comenzile online pot fi plasate de orice persoană majoră sau companie (Cumparator) care creează un cont de utilizator înregistrat pe Site sau trimițând un e-mail la contact@veggofix.ro.
2. Puteți cumpăra produse prin intermediul Site-ului, selectând fiecare produs pe care doriți să îl achiziționați și apoi faceți clic pe butonul „ADĂUGAȚI ÎN COȘ”. Urmați pașii necesari pentru a finaliza achiziția, completând formularele corect și complet. Plata o veți face prin intermediul unei platforme de plăți online securizate furnizată pe Site sau prin transfer bancar.
3. După efectuarea plății, veți primi pe e-mail o factură cu toate informațiile referitoare la comanda dumneavoastră valabilă. Comanda va fi considerată valabilă numai dacă: datele Cumpărătorului sunt complete și corecte; produsele comandate de Cumpărător sunt disponibile; nu există erori în sistem care ar putea genera prețuri incorecte sau prețuri ridicole (de exemplu: valoarea prețului zero).
4. In cazul unei plăți efectuate de catre Cumpărator pentru o comanda nevalidată de Companie, Compania are dreptul de a returna suma în contul Cumpărătorului, fiind considerată plată nevalidă.
5. Comenzile plasate online pot fi anulate în următoarele cazuri:
- de către Cumpărător, înainte ca comanda să fie procesată de către Companie (de obicei durează 24 de ore), fără a menționa niciun motiv. Acest lucru trebuie să fie făcut de către Cumpărător trimițând un e-mail de anulare la contact@veggofix.ro. În urma anulării unei comenzi, se va modifica și starea acesteia în contul Cumpărătorului (contul de utilizator).
- de către Companie, prin neîndeplinirea condițiilor de validare a comenzii (menționate mai sus) sau din cauza discrepanțelor dintre stocurile existente și cele afișate pe Site.
Vă rugăm să citiți cu atenție politica Cum se comandă pentru mai multe detalii.
VII. PLĂȚI și PREȚURI
1. Prețurile pentru produsele listate pe Site sunt prețurile finale de achiziție. Prin plasarea unei comenzi acceptați prețurile produselor, costurile de livrare și eventualele taxe.
2. Dacă din cauza unei erori tehnice sau umane prețurile afișate pe Site sunt mai mici decât prețurile stabilite de Companie sau dacă sunt derizorii (sub 3 euro, în acest caz), Compania își rezervă dreptul de a le corecta și de a vă notifica prin e-mail. În acest caz, aveți dreptul de a accepta prețurile corectate sau de a anula comanda.
3. În prezent metodele de plată disponibile pentru magazinul nostru online este prin CARD DE CREDIT și prin TRANSFER BANCAR. Odată cu trimiterea comenzii, trimiteți detaliile cardului dvs. de credit numai către compania de procesare a plăților online (terț, furnizor al Companiei). Cardul dumneavoastră va fi taxat imediat după comandă.
4. Dacă preferați să trimiteți comanda la contact@veggofix.ro , în e-mail trebuie să menționați toate datele necesare procesarii comenzii: nume, prenume, numar de telefon, adresa de livrare, datele companiei (date de identificare, adresa legala, cod fiscal, cont bancar de plata/numar IBAN). Vi se cere să furnizați date valide, deoarece Compania le va folosi în interesul său legitim și să se conformeze oricăror obligații legale.
Pentru mai multe detalii privind prețurile și metodele de plată, vă rugăm să citiți cu atenție Politica de livrare și plată.
VIII. LIVRARE
1. Adresa noastră de expediere este în România și în prezent livram prin companii de curierat terțe (furnizorii Companiei) doar în țări europene. Pentru livrări către alte țări accesați www.veggofix.com.
2. La plasarea comenzii, costurile de transport afișate sunt doar pentru colete de până la 2 kg (maxim 1,8 kg produse + greutatea ambalajului).
3. Dacă coletul dumneavoastră depășește 2 kg, vom calcula prețurile finale de livrare și vă vom informa prin telefon sau e-mail. În continuare, veți primi de la noi un e-mail cu linkul de plată pentru a plăti diferența de preț. În cazul în care diferența de preț nu este plătită, ne rezervăm dreptul de a vă anula comanda și de vă a returna întreaga sumă plătită pentru comanda plasată.
4. Timpul de livrare poate varia între 2 – 3 zile lucrătoare. Termenul de livrare se calculează de la data la care comanda dumneavoastră a fost confirmată/validată de către Companie. Acest termen este orientativ și poate fi modificat din motive independente de voința noastră, cum ar fi nivelul ridicat de cereri la firmele de curierat în anumite perioade ale anului (de exemplu, în perioada sărbătorilor, Black Friday etc.) sau întârzieri din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile sau greve în cadrul companiilor de curierat sau orice alte situații pe care nu le putem controla.
5. În cazul în care coletele sunt livrate cu daune evidente cauzate în timpul livrării sau lipsesc articole din comanda dumneavoastră, vă rugăm să raportați imediat defectul/lipsa către compania de curierat și să ne anunțați fără întârziere la contact@veggofix.ro.
6. Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este murdar, rupt, tăiat, desigilat sau umed puteți alege să primiți sau să refuzați coletul. Dacă îl primiți, vă rugăm să știți că VEGGOFIX FOODS nu poate fi făcut responsabilă pentru nicio diminuare a calității sau contaminarea produsului. În cel mai scurt timp posibil (de preferință în primele 24 de ore), vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@veggofix.ro pentru a ne informa despre situație.
7. Compania nu poate fi responsabilă pentru daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produselor după livrare.
Pentru detalii despre țările în care livrăm, prețuri, timpi de livrare, vă rugăm să citiți cu atenție Politica de livrare și plată.
IX. GARANȚIE, RETURNĂRI și RAMBURSĂRI
1. Toate produsele vândute de Companie sunt în ambalajul original și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
2. Cumpărătorul poate refuza primirea coletului care conține produsele achiziționate de pe Site, sau, după caz, poate returna produsele achiziționate, în următoarele situații:
- coletul prezintă daune grave care afectează integritatea sau siguranța alimentară a produsului (produselor);
- produsele au fost livrate/facturate incorect;
- produsele nu corespund descrierii de pe Site.
3. Pentru a beneficia de garanția comercială, Cumpărătorul are următoarele obligații:
- să notifice Compania cu privire la defectul detectat prin e-mail la contact@veggofix.ro în termen de 14 zile de la primirea produsului(lor);
- să nu deterioreze produsul (produsele) prin spargerea, ruperea, contaminarea sau păstrarea acestuia în condiții necorespunzătoare (căldură peste 25 de grade Celsius sau medii umede);
- să nu deterioreze ambalajul original;
- să păstreze factura și documentele de expediere.
Nerespectarea obligațiilor de mai sus va duce la pierderea dreptului de rambursare.
4. După ce Compania a primit înapoi produsul (produsele) de la dvs., în condiții bune (nedeschise, nedeteriorate, necontaminate), Compania va rambursa valoarea produsului (produselor) și costurile de livrare în contul dvs. bancar în maxim 14 zile din momentul în care Compania primește produsul (produsele).
5. Costul transportului pentru returnarea sau înlocuirea produsului (produselor) este în sarcina Companiei. Dacă alegeți să trimiteți produsul (produsele) înapoi cu un curier nedesemnat de Companie, costul de livrare a returului nu va fi rambursat.
6. Cumpărătorul nu va putea returna produsele achiziționate în următoarele situații:
- Produse care nu sunt însoțite de documente de transport;
- Produsele care au fost desigilate de către Cumpărător;
- Produse care sunt diferite de cele livrate Cumpărătorului;
- Produse care au fost testate, încercate sau utilizate;
- Produse care au sigilii rupte sau care nu au etichete intacte;
- Produse cu ambalaje deteriorate, contaminate sau păstrate în condiții necorespunzătoare.
7. În orice situație rambursarea sumelor pentru produsul(produsele) returnat(e) se face numai în contul bancar al Cumparatorului. În acest sens, Cumpărătorul va comunica în scris contul IBAN, banca și numele complet al titularului contului, în vederea efectuării transferului. Compania nu este responsabilă pentru transmiterea eronată sau incompletă a datelor pentru plata produselor returnate.
8. Dacă, din întâmplare, în momentul comenzii dvs. Compania nu poate onora comanda deoarece produsul (produsele) nu mai este/nu mai sunt disponibil(e), Compania vă va informa despre această indisponibilitate, iar sumele pe care le-ați plătit vor fi deblocate în termen de 1 – 30 zile în contul dumneavoastră bancar, în funcție de politica băncii care emite cardul.
9. Conform legilor UE și românești privind protecția consumatorilor, orice achiziție online poate fi anulată în termen de 14 zile de la primirea comenzii fără a se indica niciun motiv, cu excepția produselor alimentare, cosmetice, lenjerie intimă, orice alte produse care nu pot fi returnate pentru protecția sănătății și motive de igienă etc. Prin urmare, produsele noastre sunt exceptate de la acest tip de returnare deoarece pot fi contaminate sau deteriorate prin depozitare și manipulare necorespunzătoare.
10. În cazul în care există suspiciuni de fraudă (comenzi false, pretenții false de retururi și rambursări), Compania are dreptul de a plasa în backlist un Cumpărător de la comandă pe Site sau prin e-mail și de a informa autoritățile competente.
Citiți și politica noastră de returnare și rambursare.