Politica de retur și rambursări
Pe scurt, politica noastră de retur și rambursări este următoarea:
- Produsele VeggoFix pot fi returnate doar dacă au fost livrate în condiții improprii sau în cantități/sortimente ce nu corespund comenzii.
- Produsele VeggoFix nu pot fi returnate dacă au fost deschise, contaminate, au fost ținute în condiții necorespunzătoare (căldură și umiditate peste medie) sau ambalajele au fost deteriorate.
- Comenzile nu pot fi anulate după ce au fost trimise către adresa de livrare.
Anularea comenzii
Poți anula comanda plătită, dar neprocesată încă (de obicei, durează până la 24 de ore pentru a procesa o comandă) trimițând un e-mail la contact@veggofix.ro. Dacă comanda a fost deja procesată și ați primit un e-mail care confirmă acest lucru, nu mai poți anula plata.
După ce îți confirmăm anularea, suma totală (prețul produselor și prețul de livrare) va fi deblocată în contul tău bancar în 1-30 zile, în funcție de politica băncii emitentă a cardului.
Retur de produse
Ai dreptul de a returna produsele cumpărate de pe www.veggofix.ro SAU comandate prin e-mail în următoarele situații:
- coletul prezintă deteriorări grave care afectează integritatea produsului(lor)*;
- produsele au fost livrate incorect (sortimentul sau cantități incorecte);
- produsele nu corespund descrierii de pe site.
*În acest caz este de preferat să refuzați coletul la livrare și să ne anunțați cât de repede posibil la contact@veggofix.ro.
Solicitarea ta de returnare trebuie să fie aprobată de noi prin e-mail. În caz de defecte sau lipsa produselor trebuie să faci dovada prin fotografii sau filmări ale coletului și/sau produselor.
Pași de urmat:
1. Trebuie să ne anunți prin e-mail la contact@veggofix.ro în termen de 14 zile de la primirea produsului (produselor). În caz contrar, dreptul de returnare și de rambursare nu va mai fi disponibil.
2. După ce returul a fost acceptat de noi (vei fi informat prin e-mail), trebuie să returnezi produsul (produsele) în termen de 14 zile.
3. Produsul(produsele) trebuie să ne fie trimis(e) în aceleași condiții în care ți-au fost livrate (nedeschise, nedeteriorate, necontaminate, păstrate în condiții corespunzătoare etc) și însoțite de documentele de expediere și de formularul de retur (tipărit sau scris de mână). Descarcă formularul de aici: VeggoFix return form.
4. Costurile de livrare pentru retur vor fi achitate de noi doar dacă returnezi coletul cu o firma de curierat desemnată de noi. Dacă alegi o altă metodă de livrare, costurile de curierat pentru retur nu vor fi rambursate.
5. Suma plătită pentru comandă (cost produse și livrare) îți va fi înapoiată în termen de 14 zile de la primirea produselor de la tine în bune condiții. Banii vor fi trimiși pe cardul tău de credit sau în contul tău bancar (în funcție de metoda de plată utilizată pentru achiziție).
Pentru toate plățile cu cardul, sumele vor fi înapoiate doar pe cardul cu care ai făcut achiziția.
__________
Conform legilor privind protecția consumatorilor din Uniunea Europeană și din România, orice achiziție online poate fi anulată în termen de 14 zile de la primirea comenzii fără a se indica niciun motiv, cu excepția produselor alimentare, cosmetice, lenjeriei intime, sau a oricăror alte produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și de igienă. etc. Drept urmare, produsele noastre sunt exceptate de la acest tip de returnare, deoarece pot fi contaminate sau deteriorate prin depozitare și manipulare necorespunzătoare.
Pentru mai multe detalii citește cu atenție capitolul IX din Termeni și condiții.