Cum cumpăr

Produsele noastre pot fi comandate de persoane fizice majore și de persoane juridice.

COMENZI ONLINE

Poți comanda direct din magazinul nostru online și faci plata cu cardul de credit (VISA, MASTERCARD) sau prin transfer bancar.

  • Începe prin crearea unui cont de client pe www.veggofix.ro/contul-meu și prin furnizarea datelor personale necesare procesării și livrării comenzii (de exemplu, nume și prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de livrare, denumirea companiei, datele de identificare ale companiei). Citește aici politica noastră de GDPR.
  • Fă click pe Magazinul online și selectează produsul/produsele pe care dorești să îl/le cumperi  prin apăsarea butonului „ADĂUGAȚI ÎN COȘ” de sub fiecare produs.
  • Apoi intră în COȘUL tău de cumpărături din bara de sus (simbol dreapta sus) și alege cantitatea dorită din fiecare tip de produs.  
  • Urmează pașii necesari pentru finalizarea achiziției completând formularele corect și complet.
  • Citește cu atenție Termenii și Codițiile de utilizare a site-ului, apoi bifează că ai citit și înțeles termenii contractuali, fără de care comanda nu poate fi plasată.
  • Apasă pe „PLASAȚI COMANDA” și fă plată cu cardul prin intermediul platformei de plăți online securizate Plati.Online, furnizor al grupului Farmacia Tei, sau prin transfer bancar (menționați numărul comenzii pentru o identificare ușoară a plății).
  • Dacă plata a fost efectuată prin transfer bancar, te rugăm să trimiți confirmarea plății la contact@veggofix.ro.
  • După efectuarea plății, vei primi pe e-mail factura, cu toate informațiile referitoare la comanda ta. 
  • Comanda ta va fi considerată validă numai dacă: a fost plătită; datele tale sunt complete și corecte; produsele comandate sunt pe stoc; nu există erori în sistem care ar putea genera prețuri incorecte sau prețuri derizorii (de exemplu, 0 lei).
  • În cazul în care comanda ta nu este validă, îți vom returna suma achitată în contul tău bancar în 1-30 zile, în funcție de politica băncii care a emis cardul. Ia în considerare faptul că banii ar putea ajunge cu întârziere în contul tău în perioada sărbătorilor legale sau în cazul situațiilor neprevăzute care pot afecta activitatea bancară.
  • Poți anula comanda plătită dar neprocesată încă (de obicei, durează până la 24 de ore pentru a procesa o comandă) prin trimiterea unui e-mail la contact@veggofix.ro. Dacă comanda a fost deja procesată și ai primit un e-mail care confirmă acest lucru (inclusiv AWB-ul de urmărire a coletului), nu mai poți anula plata.
  • După ce îți confirmăm anularea, banca emitenta a cardului va debloca suma blocată (prețul produselor și prețul de livrare) în contul tău în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
 
COMENZI prin EMAIL

Dacă comanda ta este mai mare de 30 kg sau adresa de livrare se află în afara României, poți comanda trimițând un e-mail la contact@veggofix.ro.

Când trimiți e-mailul te rugăm să menționezi următoarele:

  • produsele pe care dorești să le comanzi (denumire/ link către pagina produsului) și cantitățile dorite;
  • datele de facturare (numele complet, denumirea persoanei juridice, sediul social, datele de înregistrare ale persoanei juridice (nr. Registrul Comerțului, codul fiscal, cod TVA etc);
  • contul bancar și banca la care este deschis (pentru persoane juridice);
  • adresă completă de livrare;
  • telefon și e-mail de contact.

În cazul în care comanda este validă (date corecte și complete pentru facturare și livrare, produsele sunt pe stoc, preturile sunt corecte), vom confirma comanda ta pe e-mail în maxim 24 de ore și vom menționa costurile de livrare și o estimare a datei de livrare.  Următorul pas pe care trebuie să îl faci este confirmarea sau anularea comenzii.  

După confirmare vei primi proforma pentru plata prin transfer bancar sau linkul de plată cu cardul, iar după efectuarea plății te rugăm să ne trimiți pe e-mail confirmarea de plată emisă de banca ta.  

După primirea confirmării plății, comanda ta va fi trimisă prin intermediul companiilor de curierat la adresa de livrare pe care ai furnizat-o.

Dacă nu primești un răspuns din partea noastră în termen de 5 zile lucrătoare, te rugăm să retrimiți comanda la contact@veggofix.ro și contact@veggofix.com.

Pentru întrebări, sugestii sau feedback, dă click aici!

Shopping Cart
Scroll to Top